L C 60 + avd. för fåniga offroadfrågor...
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
- Inlägg: 116
- Blev medlem: mån nov 20, 2006 19:01
- Ort: Ucklum
Krängningshämmare
Jag tycker att det är lika bra att ha krängaren på, du har ju ändå spärrar både fram och bak. Bilen blir avsevärt mycket stabilare i sidolut samt att den uppträder mycket stabilare och säkrare på landsväg.
Men det beror ju givetvis på vad du har för syfte med bilen.
Det här är ju min helt personliga åsikt och jag kör så och har kört så de senaste åren med min Hzj75. Tidigare hade jag en Bj75 utan hämmare och den var hemsk i sidolut och skarpa svängar på landsväg.
Men det beror ju givetvis på vad du har för syfte med bilen.
Det här är ju min helt personliga åsikt och jag kör så och har kört så de senaste åren med min Hzj75. Tidigare hade jag en Bj75 utan hämmare och den var hemsk i sidolut och skarpa svängar på landsväg.
Diesel skrev:Ja här haglade det tips och ideér.....
Provar igen....med eller utan krängare i skogen?
Är ju jävligt ny på detta....
På ett kör område/touring slinga vad är viktigast, lång slinga eller bara man får köra även om slingan är kort?
Tillägg: vart köpa komplett nybörjar paket Kastblock,Hilift,Ryckstropp,
Miljöväska?
Finns det nån firma som har allt
-
- Guru
- Inlägg: 2666
- Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
- Ort: Köping
Rockinger drag....
Väldigt vanligt nere på kontinenten om man vill koppla tunga släp....
Väldigt vanligt nere på kontinenten om man vill koppla tunga släp....
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499