7H Cupen #2 30 maj
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
7H Cupen #2 30 maj
Skene MS inbjuder till 7H-Cupen i Biltrial deltävling 2, Skene 30/5 -09
Arrangör: Skene MS
Tävlingsplats: Backabanan Skene
Tävlingsledare: Roger Karlsson 0706-329629
Domare: Arne Karlsson 0705-255517
Teknisk chef: Andreas Jäverfelt 0703-937155
Deltagare/Bilar: Tävlingen är öppen för alla med gällande licens med bilar enligt trialreglementet/ORE reglementet.
Prickbelastning kommer att ske enligt Eurotrialreglementet.
07.00 - 09.00 Anmälan och besiktning av bilarna
09.00 Besiktning av banorna
09.30 Obligatoriskt förarmöte.
10.00 Start
16.00 Tävlingen avslutas.
Anmälningsagift: 200:- betalas på tävlingsdagen
Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen i
depån. En presenning ska finnas under bilen då den är parkerad i depån.
Ansvar: Deltagande sker på egen risk, SBF, SDF,Skene MS, dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.
Arrangör: Skene MS
Tävlingsplats: Backabanan Skene
Tävlingsledare: Roger Karlsson 0706-329629
Domare: Arne Karlsson 0705-255517
Teknisk chef: Andreas Jäverfelt 0703-937155
Deltagare/Bilar: Tävlingen är öppen för alla med gällande licens med bilar enligt trialreglementet/ORE reglementet.
Prickbelastning kommer att ske enligt Eurotrialreglementet.
07.00 - 09.00 Anmälan och besiktning av bilarna
09.00 Besiktning av banorna
09.30 Obligatoriskt förarmöte.
10.00 Start
16.00 Tävlingen avslutas.
Anmälningsagift: 200:- betalas på tävlingsdagen
Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen i
depån. En presenning ska finnas under bilen då den är parkerad i depån.
Ansvar: Deltagande sker på egen risk, SBF, SDF,Skene MS, dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.
-
- Beroende
Passa på att lära er de nya reglerna i en lugn miljö, Lasse Larsson kommer att ha en liten utbildning i samband med tävlingen, ni får dessutom hjälp med frågor o liknande under tävlingen som bedrivs som att vi bara har kul tillsammans o alla hjälper alla. Ni som aldrig varit med, gör en ORE-bes på er bil, mkt enkel säkerhetsbes. Sedan kan ni köra klass 1 (en enklare variant av spår) även om bilen är ombyggd. Eftersom tävlingen går på avlyst område behöver er bil varken vara bes, skattad, eller försäkrad, däremot skall den vagnsboksbes och detta utför vi mot en kostnad på 50 kronor.
MVH Arne Karlsson
Domarordförande
MVH Arne Karlsson
Domarordförande
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Du har ju hela helg..... Öhh! Hmm!mats skrev:om du bestämmer dej nu så hinner du..MrHawk skrev:Hinner jag få bilen besiktigad o klar så kommer jag o kör. Annars blir det nog garaget.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDu har ju hela onsdagkvällen och hela torsdagen på dig!!!!!
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
7H kuppen del2
Nivan kommer dit och utmanar banorna.
Se om jag kan komma runt alla banorna denna dagen,
då blir det ännu roligare än sist i borås.
Hoppas inte det regnar för mycket innan tävling annars så kan det bli halt för mina redan dåliga däck.
Men kul skal jag ha
niva jocke
Se om jag kan komma runt alla banorna denna dagen,
då blir det ännu roligare än sist i borås.
Hoppas inte det regnar för mycket innan tävling annars så kan det bli halt för mina redan dåliga däck.
Men kul skal jag ha
niva jocke
Gift med "nivajocke" som dock numera kör LJ80. Jag själv kör dock helst min underbara BMW 120dA coupé, dock ej i skogen...
<b>Tävlingsklar Lada Niva säljes!</B>
<b>Tävlingsklar Lada Niva säljes!</B>
-
- Beroende
Kommer inte o kör iaf, har ingen bur i SJ:n för tillfället.Arne Karlsson skrev:Hur går det Höken? Medtag solstol o kortbyxor för det blir kanonväder.
MVH Arne
Kommer kanske o fotar, beror lite på, behöver få på winchen o grejat buren inför trophyn i borås. Inte många helger kvar nu.
I aim to misbehave
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
och resultatet går som vanligt att läsa på Trialförarföreningens hemsa...
// Lasse
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Inga problem... Förutom att den är i avi... Ska se om jag kan omvandla den till något bättre...mats skrev:Lasse din film först!
Kommer under morgondagen (filmen ligger i laptopen, och den ligger på kontoret i verkstan - avstängd)....
// Lasse
Ta dom 12 stegen eller är det 18? till verkstan och skicka mej filen på:Lasse Suzicán skrev:Inga problem... Förutom att den är i avi... Ska se om jag kan omvandla den till något bättre...mats skrev:Lasse din film först!
Kommer under morgondagen (filmen ligger i laptopen, och den ligger på kontoret i verkstan - avstängd)....
http://www.filedropper.com/
bara att ladda upp och skicka mej länken, så skall jag se om inte jag kan lägga upp den på ett eller annat sätt..
westcoastspiders.com