Annonser
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Annonser
Jag har noterat att det ibland blir en hel del diskussioner i säljestråden, för dyrt, för långt bort, för billigt, fan, jag sålde den till dej för hälften ju osv osv.
På terrangbil.net så är samtliga annonser låsta och går inte att svara på. Alla svar till annonsören måste ske med PM eller mejl. Av flera skäl, dels så kommer diskussionen mellan säljare och köpare att ske privat, för det har faktiskt ingen annan med att göra, och sen slipper man diskussioner i tråden som inte har där att göra.
SKREV OBELIX
På terrangbil.net så är samtliga annonser låsta och går inte att svara på. Alla svar till annonsören måste ske med PM eller mejl. Av flera skäl, dels så kommer diskussionen mellan säljare och köpare att ske privat, för det har faktiskt ingen annan med att göra, och sen slipper man diskussioner i tråden som inte har där att göra.
SKREV OBELIX
Bil-lös nu, förutom min 745:a
Re: Annonser
det finns väl både för och nackdelar med ditt förslagOBELIX skrev:Jag har noterat att det ibland blir en hel del diskussioner i säljestråden, för dyrt, för långt bort, för billigt, fan, jag sålde den till dej för hälften ju osv osv.
SKREV OBELIX
Fördelarna har du ju poängterat
Nackdelen blir ju att all eventuell information inte kommer alla till nytta
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
I många fall tycker jag att det är bra att eventuella köpare kan ställa frågor i säljes-tråden. Tyvärr så blir det dock en hel del skitsnack i en del trådar...
T.ex säljes-tråden jeep cherokee xj 93a skrotas ner!! är ett typexempel på snygg och vettig tråd...
T.ex säljes-tråden jeep cherokee xj 93a skrotas ner!! är ett typexempel på snygg och vettig tråd...
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
X2Lasse Suzicán skrev:I många fall tycker jag att det är bra att eventuella köpare kan ställa frågor i säljes-tråden. Tyvärr så blir det dock en hel del skitsnack i en del trådar...
Men håller med om det du säger Oblix! Det kan va väldigt mycket skitsnack i dom trådarna.
/Kenneth
Det var bättre förr, då män va män och kvinnor va kvinnor och fikusar va en krukväxt!
Det vore kanske bra om trådskaparen kunde ta bort inlägg i säljes/köpes själv, så kan denne enkelt välja om onödiga inlägg ska raderas.
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
-
- Forumräv
- Kontakt:
Går tyvärr inte att lösa i dagsläget, den funktionen finns helt enkelt inte.Kingcab_alle skrev:elste skrev:kan man inte göra så att sälgaren kan välja att låsa tråden eller inte låsahenke_99 skrev:Det vore kanske bra om trådskaparen kunde ta bort inlägg i säljes/köpes själv, så kan denne enkelt välja om onödiga inlägg ska raderas.
I aim to misbehave