Bilder kommer imorgon...
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
SpännandeJoel_Vbg skrev:Råkade köpa en bil till idag...men den har 4x4 och är rätt populär nu för tiden så kanske inte är så dumt att testa på en sån heller.
Bilder kommer imorgon...
Ja, eftersom herr Rössvik är en stalker av sällan skådad rang som ständigt följer min minsta uppdatering på Facebook så har han helt rätt, köpt en Heep...Rössvik skrev:skit i jeepen nu! vill se bilder på den nymålade dodgen!!
Hysch hysch....OBELIX skrev:Är det verkligen din första Jeep?
UNDRADE OBELIX
3 dunkar brännvin o en låda öl e bjudet... men då vill ja ha den transporterad hit medJoel_Vbg skrev:Haha... Jo, är väl så, kul att reta familjen med alla dumma inköp med...![]()
En Grand Cherokee -94 blev de, fullt fungerande drivlina och fin inredning men de är väl de enda... Rostiga framskärmar, läckande värmepaket, död kupefläkt, måste startas på med skruvmejsel på starten och anliggande bromsar.
Vill du köpa Rössvik?
Ge mig fyra dunkar brännvin som inte luktar spolarvätska (D.v.s din vanliga skit) och fyra lådor med grön Carlsberg så är den din!Rössvik skrev:3 dunkar brännvin o en låda öl e bjudet... men då vill ja ha den transporterad hit med![]()
lite fundersam på va faen du ska ha den till??? drivlina till nån av pickisarna lr???
Hahaha..... Enda ditt brännvin är erkänt bra på är att rengöra rutor!Rössvik skrev:mitt brännvin e erkännt branä faen de e ju dyrt öl!!(svårt o hitta smuggel) ingår transpor hem då???
ja det är klart det finns en mening med ett bil köp, du sa ju just din , en till bra skogsbil efter lite pyssel