Presentation?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Presentation?
Hej!
Är helt ny här och har bara erfarenhet av olika offroad-forum i Tyskland (forum.desert.at) och i Frankrike (Forum Landmania).
Har ni här någonstans ett hörn där man ska/får presentera sig eller är det bara att kliva in utan att folk vet vem man är?
Är helt ny här och har bara erfarenhet av olika offroad-forum i Tyskland (forum.desert.at) och i Frankrike (Forum Landmania).
Har ni här någonstans ett hörn där man ska/får presentera sig eller är det bara att kliva in utan att folk vet vem man är?
Fac ut gaudeam.
-
- Veteran
Re: Presentation?
VÄLKOMMEN känn dig som hemma bara å sprid din kunskap välboskop skrev:Hej!
Tack så mycket!
Har ju snurrat runt lite på olika forum men eran forum verkar ett där man kan skoja till lite och inte tar allt för jätte allvarligt
Och det är jag van med framförallt från forum.desert.at, de är hel tokiga men härliga da.
Jag tror nog det passar bra med eran forum.
Är själv räät ny i detta med offroad och har hittils bara varit med på en terräng-touring i Vånga fast jag har kört en del olika 4x4 bilar i livet. Men då mest som drag-och arbetsdjur.
Nu har jag ju märkt att man kan ha så himmla roligt utöver det med sin bil.
Har för tillfället en Mitsubishi L 200 TD och har min gammle Toyota Hi-Lux ute på foder hos min mor.
Hur har ni det med tjejandelen här på forumet????
Vill ju inte vara helt själv här
Har ju snurrat runt lite på olika forum men eran forum verkar ett där man kan skoja till lite och inte tar allt för jätte allvarligt
Och det är jag van med framförallt från forum.desert.at, de är hel tokiga men härliga da.
Jag tror nog det passar bra med eran forum.
Är själv räät ny i detta med offroad och har hittils bara varit med på en terräng-touring i Vånga fast jag har kört en del olika 4x4 bilar i livet. Men då mest som drag-och arbetsdjur.
Nu har jag ju märkt att man kan ha så himmla roligt utöver det med sin bil.
Har för tillfället en Mitsubishi L 200 TD och har min gammle Toyota Hi-Lux ute på foder hos min mor.
Hur har ni det med tjejandelen här på forumet????
Fac ut gaudeam.
Det finns tjejer här även om dom inte skriver så mycket tyvärr. Tjatar själv på mina döttrar att dom ska skriva mer, men icke! Som tur är har du ju nära till tjejer som är väldigt aktiva inom offroad, och då menar jag INTE mina döttrar ...även om den ena är det...Hur har ni det med tjejandelen här på forumet????
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!
klart jag gör, men det går bra med vem som helst av dom......dom är kanon trevliga
jag kommer själv att gå med i rocks Mk men jag bor i skåne
info@rocksmk.se där anmäler du ditt intresse så kontaktar dom dig
jag kommer själv att gå med i rocks Mk men jag bor i skåne
info@rocksmk.se där anmäler du ditt intresse så kontaktar dom dig
Ja, det var Doris som mailade. Trevligt och med exakt den informationen jag ville ha.Hasse skrev:Det kommer vi allt att göra var det Doris du fick kontakt med ?boskop skrev:Nej, inte ännu. Men har fått mailkontakt med dom. Så innan nästa träff de har tänkte jag ska jag gå med.Hasse skrev:Har tösen blivit medlem i Rocksmk ännu?
Kanske vi ses på nån träff
Fac ut gaudeam.