nyfiken på trevliga ideer...

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av Karhinen » ons okt 10, 2012 19:14

Något som jag tycker är guld är värt för en myskväll är att inte behöva laga mat, antingen om gubben tar det, eller att vi köper hämtmat.

Ett tips till er killar: Åtminstone jag och mina kvinnliga kompisar har svårt att verkligen ha roligt om vi vet att killen INTE tycker om filmen/musiken/maten/vad vi nu gör. Det här pratet "jamen, ikväll får du bestämma, det går bra vilket som för mig", är en riktig buzz-kill. Då är vi många tjejer som tänker "om jag väljer x, undrar om han tycker om det, eller han kanske hellre vill ha y egentligen? Eller x?" Eller y? Be tjejen i så fall ge sitt förslag först, och sedan kan du i ropa glatt i högan sky att det är precis vad du också vill göra, även om du kanske egentligen hade valt något annat istället. Då har hon i alla fall hört en åsikt från dig, sedan är det upp till dig hur diplomatiskt smidig du vill vara. :)
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

LowFlow
Forumräv
Inlägg: 527
Blev medlem: mån feb 07, 2011 19:21
Ort: Hörby / Skåne

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av LowFlow » ons okt 10, 2012 20:13

Karhinen skrev:Något som jag tycker är guld är värt för en myskväll är att inte behöva laga mat, antingen om gubben tar det, eller att vi köper hämtmat.

Ett tips till er killar: Åtminstone jag och mina kvinnliga kompisar har svårt att verkligen ha roligt om vi vet att killen INTE tycker om filmen/musiken/maten/vad vi nu gör. Det här pratet "jamen, ikväll får du bestämma, det går bra vilket som för mig", är en riktig buzz-kill. Då är vi många tjejer som tänker "om jag väljer x, undrar om han tycker om det, eller han kanske hellre vill ha y egentligen? Eller x?" Eller y? Be tjejen i så fall ge sitt förslag först, och sedan kan du i ropa glatt i högan sky att det är precis vad du också vill göra, även om du kanske egentligen hade valt något annat istället. Då har hon i alla fall hört en åsikt från dig, sedan är det upp till dig hur diplomatiskt smidig du vill vara. :)
Vita lögner.. :woot:

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av Karhinen » tor okt 11, 2012 6:17

Jajamänsan, funkar lika bra på kvinnor som barn och gubbar. :D
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

Wild_Devil
Guru
Inlägg: 2666
Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
Ort: Köping

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av Wild_Devil » sön okt 14, 2012 0:19

Karhinen skrev:Något som jag tycker är guld är värt för en myskväll är att inte behöva laga mat, antingen om gubben tar det, eller att vi köper hämtmat.

Ett tips till er killar: Åtminstone jag och mina kvinnliga kompisar har svårt att verkligen ha roligt om vi vet att killen INTE tycker om filmen/musiken/maten/vad vi nu gör. Det här pratet "jamen, ikväll får du bestämma, det går bra vilket som för mig", är en riktig buzz-kill. Då är vi många tjejer som tänker "om jag väljer x, undrar om han tycker om det, eller han kanske hellre vill ha y egentligen? Eller x?" Eller y? Be tjejen i så fall ge sitt förslag först, och sedan kan du i ropa glatt i högan sky att det är precis vad du också vill göra, även om du kanske egentligen hade valt något annat istället. Då har hon i alla fall hört en åsikt från dig, sedan är det upp till dig hur diplomatiskt smidig du vill vara. :)
Och där är ytterligare en anledning till varför man trivs som singel..
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

Amazon_Sleper
Beroende
Inlägg: 1011
Blev medlem: sön sep 05, 2010 19:53
Ort: Krokån (sollefteå)

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av Amazon_Sleper » sön okt 14, 2012 15:37

Mys kväll = god mat, någon bra klintan film :tumbup: Sommar tid är de å ta Jänken å åka en sväng på byn :tumbup:

Kan även vara å bara umgås i vintras var vi i garaget å slipa/måla å plocka ihop en motor.

Tycker i regel om man bestämmer en myskväll så bli de så påtvinga är bättre myset får komma av sig själv så att säga :wink:
Bättre lyssna till den kolv som sprack än allri ha trimma..

Skruvar: Ford F150 -89 351w å 33" Å diverse annat..

brt666
Forumräv
Inlägg: 510
Blev medlem: ons mar 09, 2011 11:51
Ort: Uppsala

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av brt666 » mån okt 15, 2012 13:40

Min tjej hjälpte mig att riva bort växellådan på Troopern i lördags kväll, DET kallar jag myskväll!
Chevrolet Suburban 6,2D 4WD K10 -74 Hydractive 3
Yamaha DT50MX -?

LowFlow
Forumräv
Inlägg: 527
Blev medlem: mån feb 07, 2011 19:21
Ort: Hörby / Skåne

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av LowFlow » mån okt 15, 2012 20:01

Tänk om man kunde haft det så.. Min tant sysslar bara med fyrbenta hästkrafter. O dom e fan dyrare i drift än mina bilar. :(

Roger Patrol
Guru
Inlägg: 3819
Blev medlem: mån mar 17, 2008 14:36
Ort: Vretstorp / Stockholm

Re: nyfiken på trevliga ideer...

Inlägg av Roger Patrol » mån okt 15, 2012 22:18

LowFlow skrev:Tänk om man kunde haft det så.. Min tant sysslar bara med fyrbenta hästkrafter. O dom e fan dyrare i drift än mina bilar. :(
å inte nog med det :? dom kräken äter upp havren innan den hinner bli nått vettigt av den oxå :mrgreen:
finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar