Allt utom skattekostnad

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Joel_Vbg
4x4xnerd
Inlägg: 5518
Blev medlem: sön mar 11, 2007 8:46
Ort: Varberg
Kontakt:

Inlägg av Joel_Vbg » tor dec 17, 2009 12:36

annaloodh88 skrev:Porren! ja, det är så att jag kom över ett lite större parti med erotiktidningar från 50-60 talet. Vad jag inte visste var att jag kunde tjäna en hel del pengar på detta i auktioner. Annars kan jag lova att jag aldrig hållt i en porrtidning förut. Och vill nog helst slippa :D
Jag är en fena på traderabusiness, så jag är anlitbar ifall någon önskar ha sålt en massa skräp.
Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............

Knegolf
Rutinerad
Inlägg: 373
Blev medlem: mån maj 26, 2008 18:02
Ort: Eslöv - Malmö T/R

Inlägg av Knegolf » tor dec 17, 2009 13:28

Joel_Vbg skrev:
annaloodh88 skrev:Porren! ja, det är så att jag kom över ett lite större parti med erotiktidningar från 50-60 talet. Vad jag inte visste var att jag kunde tjäna en hel del pengar på detta i auktioner. Annars kan jag lova att jag aldrig hållt i en porrtidning förut. Och vill nog helst slippa :D
Jag är en fena på traderabusiness, så jag är anlitbar ifall någon önskar ha sålt en massa skräp.
Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Fast där var ju rubriken "köpte porr" Anna sålde ju ;)

Joel_Vbg
4x4xnerd
Inlägg: 5518
Blev medlem: sön mar 11, 2007 8:46
Ort: Varberg
Kontakt:

Inlägg av Joel_Vbg » tor dec 17, 2009 13:54

Knegolf skrev:
Joel_Vbg skrev:
annaloodh88 skrev:Porren! ja, det är så att jag kom över ett lite större parti med erotiktidningar från 50-60 talet. Vad jag inte visste var att jag kunde tjäna en hel del pengar på detta i auktioner. Annars kan jag lova att jag aldrig hållt i en porrtidning förut. Och vill nog helst slippa :D
Jag är en fena på traderabusiness, så jag är anlitbar ifall någon önskar ha sålt en massa skräp.
Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Fast där var ju rubriken "köpte porr" Anna sålde ju ;)
Ja, och därför skrev jag att hon tjänade bra på den försäljningen... :slap: :wink:
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............

Knegolf
Rutinerad
Inlägg: 373
Blev medlem: mån maj 26, 2008 18:02
Ort: Eslöv - Malmö T/R

Inlägg av Knegolf » tor dec 17, 2009 22:42

Joel_Vbg skrev:
Knegolf skrev:
Joel_Vbg skrev: Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Fast där var ju rubriken "köpte porr" Anna sålde ju ;)
Ja, och därför skrev jag att hon tjänade bra på den försäljningen... :slap: :wink:
D'oh!

Wild_Devil
Guru
Inlägg: 2666
Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
Ort: Köping

lte så..

Inlägg av Wild_Devil » fre dec 18, 2009 2:11

annaloodh88 skrev:
Wild_Devil skrev:
annaloodh88 skrev: Kläder känns egentligen jävligt onödigt, det håller jag med om. Men så är jag ju tjej.. Samlar på kortkjolar :D Har nog mellan 50-60 stycken.
Håller jag helt med om!! Jävligt onödigt mä kläder på tjejer igentligen..alla killar vill ju se dom utan och få av dom kläderna snabbast möjligt ändå så.. ;-)
Bra mä kortkort..inte mycket till kläder det så..;-)

Mahindra skrev:Mercedes G-klass för min del.. Frågan är hur länge det blir så.. Allt bra med dig annars? Inga fler landrovers till bra pris där uppe;)?
Jaså..till å satsa på statusbil..men det det är klart..som pilot måste man ju tänka på imagen så.;-)
Jodå..klagar inte.Det mesta är som jag vill ha det å bra..själv då??
Nä,klent mä bilar alls här nu tycker jag..men ev en Subba till salu snart så..du kanske är intresserad på?!?;-)
annaloodh88 skrev: Men har jobb på gång imorgon förhoppningsvis! !
Hur gick det med det där jobbet?!?
annaloodh88 skrev: Kan jag ha de här i sängen och ligga och titta på tills jag somnar om kvällarna.
Då skall jag INTE infoga bild nästa ggn för då blir du bara skrämd och får sömnproblem..;-)
annaloodh88 skrev:Super Anna! Helt jävla lysande. Sån tur var hade jag inte låst bakluckan, skruvade av hardtopen och ålade mig in i hytten. Såna dagar ska man bara åka hem och lägga sig, innan något mer händer. På det hela så står det tio pers på Mekonomens kontorsavdelning och glor ut.
Du klara ju ut allt själv så varför ta det negativt??!?? DU fixa allt själv och på ett smart sätt..Ta det som något som är + och inse att du är duktig och smart istället å väx av det som person!!
annaloodh88 skrev: Vi kanske borde starta en tråd, såg en sådan på Jeepsweden "Vad har du gjort för din bil idag?"
Jaså..du är otrogen och smyger där åxå..å inte är du tyst om det heller..;-)
annaloodh88 skrev: Som svar på din fråga om Tradera, så säljer jag allt mellan himmel och jord.
Men har blivit smått rik på porrtidningar :lol:
Oki..som mig då..säljer åxå allt mellan himmel och jord på Tradera...
Men jag har inte blivit rik på porrisar..(vad dom nu har med Tradera att göra..och HUR du har kunnat bli rik på dom och vad du har haft dom till vill jag INTE ens veta... ;-))
Knegolf skrev: Handlar denna tråden om skattekostnaden på en Silverado eller är jag helt ute och cyklar? ;)
Japp..inte åker du bil heller utan helt ute i snön å cyklar..;-) (bra minne du har då..pojkjäkel.. ;-) )

Nä..läggdax..Lite speedad ef ha vart på Alice Coopers Show ikväll..å strax dax å gå uppp å jobba igen så.. :-( :-(
Natti!
/R

Som svar på kjolfrågan, det är billigare med mindre tyg ;) Och lätt att sy egna! Sen kan jag säkert komma på massa andra fula anledningar, precis som du själv.
Tycker också Mahindra kan köpa En ordentlig bil åtminstone, så du kanske ska hinta honom igen om Blazer´n :wink:
Har slutat använda logga in på jeepsweden, jag kan ju inte vara en svikare..

Jobbet gick det käpp rätt åt skogen med. Var nåt företag som tillverkade diabetesutrustning. Som nyss ändrat om till femskift, bra betalt. Men de hade inte gjort klart med facket eller någonting ännu när jag skulle dit. Så det blir väl till att vänta, eller kanske åka dit med en kaka? 8) Föga otroligt att det blir något verkar det som.

Så nu ska jag fortsätta jobba det lilla jag får på ålderdomshemmet här i Limhamn. Tänk er ett ställe med 50 sängliggandes människor, som bara väntar på en sak här i livet. Förutom att någon ska dra med dem in på skithuset x antal gånger om dygnet, matas av personal samt privilegiet att duscha.. en gång var fjortonde dag?
Jag har aldrig luktat på döden förut, fan alltså.. Började jobba extra där för två veckor sedan.


Porren! ja, det är så att jag kom över ett lite större parti med erotiktidningar från 50-60 talet. Vad jag inte visste var att jag kunde tjäna en hel del pengar på detta i auktioner. Annars kan jag lova att jag aldrig hållt i en porrtidning förut. Och vill nog helst slippa :D
Jag är en fena på traderabusiness, så jag är anlitbar ifall någon önskar ha sålt en massa skräp.

Heavy att du såg Alice btw!
Goder afton på er i stugan,
som inte sitter å pillar på fru.....kostmackorna.
Jäklar i mitt skägg,
detta börjar bli ett långt inlägg.
Då jag mekat å sett på Alice Coopers gallej,
har jag inte hunnit med forumets mest besvarade tjej.
I denna sena timma,
skall jag försöka rimma,
hoppas då du ser texten ej svimma,
och märker mig lilla textrad bland pojkarna som på dig försöker limma.
Såg att du tyckte jag skulle lura på Calle en Blazer fast jag skrev en Subba,
Kan du har sett fel eller har nån min text dubba.
Nu när vinterdäcken kommit på,
tog jag ut den med hjulen två,
och skulle åka då.
For runt på bågen så galant,
till jag kom fel på en frusen kant,
hade jag haft mer otur hade jag nu låtit som en tant.
Klart man efter slit får ha kul,
speciellt då det verkar bli en arbeslös jul,
då gör det inget om ängen blir sönderkörd å ful.
då man blir bra nerkyld om skallen,
och tappar bal..kongvilarmöjligheten
nä,nog om mej,
detta skall ju skrivas till dej,
och inte enbart för att du är tjej.
Såg att du inte ville ta i porr mä tång,
men då du tjäna pengar på det blir det en annan sång,
då fixar du med porren på en gång.
Hoppas du ser detta snabbt helst nästa dag,
och att texten är stor och matchar dina behag.
ett litet livstecken från dig vore bra,
annars kommer alla andra från denna tråd dra.
Nä,nu är det sent å jag behöver sova,
men säg nåt så skall jag svara dig det kan jag lova.
Bäst å ta en dusch,
för nu luktar jag usch.
Hej för denna gång,
nu sjunger jag min avskedssång
/R
P.S Hälsa lilla mamsen,
att din bil är popula bamsen
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

Knegolf
Rutinerad
Inlägg: 373
Blev medlem: mån maj 26, 2008 18:02
Ort: Eslöv - Malmö T/R

Inlägg av Knegolf » fre dec 18, 2009 2:21

Amen ge dig...

optodsl
Guru
Inlägg: 3508
Blev medlem: ons apr 15, 2009 20:25
Ort: Eskilstuna

Inlägg av optodsl » fre dec 18, 2009 7:34

Knegolf skrev:Amen ge dig...
Avis :?: :?: :lol: :lol:
/Magnus

Cheva K2500 -91 6,2TD, i luften axellös
Toyota LC RJ70 -87
www.drawings.hagberga.com

TMT
OffroadGeek
Inlägg: 4563
Blev medlem: ons feb 01, 2006 16:31
Ort: Vetlanda

Inlägg av TMT » fre dec 18, 2009 9:10

ähh låt han hållas så här inför jul =) :woot: :aaah:

snart kommer det väl lite julstämning =)
The sound of eight hooves tear the earth.
sleipner is here!

ΧΞΣ

http://www.asfaltseliten.com" onclick="window.open(this.href);return false;

annaloodh88
Hemmastadd
Inlägg: 109
Blev medlem: sön maj 25, 2008 23:42
Ort: Kronobergs Län

Inlägg av annaloodh88 » fre dec 18, 2009 10:23

Wild_Devil!

Hoppas du rimmar lika bra på klapparna till ungarna? :D
Inte varit på datorn så mycket, roligt väder utomhus att köra i.
Ja jag läste nog fel angående Subban, hur som helst tycker jag Mahindra borde köpa den 8)

Ha en fantastisk helg allihopa!
Compared to this, anything is too much money - and not enough truck

annaloodh88
Hemmastadd
Inlägg: 109
Blev medlem: sön maj 25, 2008 23:42
Ort: Kronobergs Län

Inlägg av annaloodh88 » fre dec 18, 2009 10:32

Joel_Vbg skrev: Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Se på fan! :lol: Undrar om det inte är samma snubbe som brukar köpa av mig. Alltid tre olika som trissar priserna, varav en är alltid lika generös med portokostnaderna (ryser). Brukar skicka i retur så han inte får för sig något :?

vilken lång länk det blev, men här är ett exempel på vad jag sålt. Från mammas konto

http://www.tradera.com/Fransk-erotik-le ... _102939454
Compared to this, anything is too much money - and not enough truck

beelzebubs
Veteran
Inlägg: 2131
Blev medlem: ons dec 31, 2008 21:47
Ort: Berg (Mitt i mellan Skövde, Skara & Mariestad)
Kontakt:

Inlägg av beelzebubs » fre dec 18, 2009 11:08

annaloodh88 skrev:
Joel_Vbg skrev: Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Se på fan! :lol: Undrar om det inte är samma snubbe som brukar köpa av mig. Alltid tre olika som trissar priserna, varav en är alltid lika generös med portokostnaderna (ryser). Brukar skicka i retur så han inte får för sig något :?

vilken lång länk det blev, men här är ett exempel på vad jag sålt. Från mammas konto

http://www.tradera.com/Fransk-erotik-le ... _102939454
De va nog Wild_Devil som köpte tidningarna, de e därför han har gått i spinn. :mrgreen:

Finnpower
Veteran
Inlägg: 2306
Blev medlem: sön mar 02, 2008 19:52
Ort: Robertsfors

Inlägg av Finnpower » fre dec 18, 2009 12:19

:lol2:
Snälla, skriv långsamt så jag oxå hinner läsa...

Wild_Devil
Guru
Inlägg: 2666
Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
Ort: Köping

Inlägg av Wild_Devil » fre dec 18, 2009 19:51

beelzebubs skrev:
annaloodh88 skrev:
Joel_Vbg skrev: Fan, du tjänade bra på tidningsförsäljningen såg jag, hamnade till och med i Aftonbladet?! :shock: :wink:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6246249.ab
Se på fan! :lol: Undrar om det inte är samma snubbe som brukar köpa av mig. Alltid tre olika som trissar priserna, varav en är alltid lika generös med portokostnaderna (ryser). Brukar skicka i retur så han inte får för sig något :?

vilken lång länk det blev, men här är ett exempel på vad jag sålt. Från mammas konto

http://www.tradera.com/Fransk-erotik-le ... _102939454
De va nog Wild_Devil som köpte tidningarna, de e därför han har gått i spinn. :mrgreen:
Önskar jag hade dom pengarna att lägga på nåt men som arbetslös ensamstående husägare med V8 bil så finns inte den ekonomin direkt.. :-( :-( :-(
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

Skriv svar