Skall väl gå att få lite mer vinkel om jag inte drömt de.. Skall testa och seRobe skrev:Får du verkligen mer vinkel med dubbelknut? Anledningen att man använder dubbelknut är ju för att de knutarna tar ut varandra så man kan låta pinjongen på axeln peka mot fördelningslådan utan att få vibrationer. Men utfjädrings-stropp mitt på axlarna och lite längre hjulbas kommer bli kanon
Jaa de bör bli bra.
Tackar så mycketLone Wolf skrev:Ser ut som det funkar mycket bra, och snygg är den också
Kul att du postar bilder å filmer igen.
Vad för dubbelknut tänkte du bygga med??
Nissan patrol fram eller nån cheva. Ska förbi granaths i stan efter jobbet och se vad de har
Jaa de tycker jag, nu har jag ju än en gång bevisat för alla nätexperter att de de mesta funkar om villFisketorp skrev:Får nog prova4x4power skrev:Jaa de som säger att de är omöjligt har aldrig testat!Fisketorp skrev:Hur kändes det mer svetsat fram?
Ska ju vara omöjligt om man tror vissas kommentarer.
Härliga bilder iallafall
Lite sämre svängradie men ytterst lite skillnad, driver otroligt mycket bättre, iom hydralstyrningen så blir det inte tyngre att styra heller.
Jag rekomenderar det bara man tänker sej för och gasar på rätt ställen
Har ju tre uppsättningar framvagnar liggande.