Skurna dekaler "Uppdaterat"
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Forumräv
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigtStruve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans
Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det
I aim to misbehave
-
- Guru
Låter spännande...är skitnöjd med "gamla" tröjan och designern.MrHawk skrev:Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigtStruve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans
Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det
Flera som man ser står och kikar och läser på tröjan innan dom frågar om det..
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..
-
- Hemmastadd
- Kontakt:
-
- Hemmastadd
- Kontakt:
-
- Rutinerad
får testa ringa imorgon och kolla vad som händer då.Nymoen skrev:Ring och fråga om det blivit något fel .. Annars pratar jag med honom om du inte får tag i honom ,, Skicka ett pm till mig i så fall , Träffar honom nästan var dagGoddie skrev:Varför tar det sån tid att få det?
Tackar
Kör du om mig, kör jag över dig