Papperskorg!

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Rasmus
Forumräv
Inlägg: 522
Blev medlem: tor mar 02, 2006 14:47
Ort: Bjärnum

Papperskorg!

Inlägg av Rasmus » lör feb 24, 2007 22:04

Människan är nyfiken av naturen, det är därför att jag och säkert en del med mig undrar fan f*n där stod när en tråd rensas!!
Detta har diskuterats innan, men det är inte själva rensningen jag är emot utan det är ovetskapen om vad som fick tråden att bli rensad!
Var det ett grovt sexskämt, eller sa någon att suzuki var skit nu igen, eller lade någon in en länk med en hund :wink: ??

Kan det inte ordnas en typ papperskorg där man kan läsa det som kastats när en tråd blir rensad???

Sen fattar jag med att det skulle vara svårt tekniskt och säkert ta en massa tid, men det är ju en ide!!

Och snälla ni som tänker tycka något och lägga in det på denna tråden se till att skriva bra saker, vill ju inte att den rensas :cry: :wink:
Mvh Rasmus
Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!

RogerÅ
Avstängd
Inlägg: 5625
Blev medlem: fre nov 03, 2006 13:23

Inlägg av RogerÅ » lör feb 24, 2007 22:09

skulle tro att det är ot för hård ord som rensas & om det är något olagligt eller om någon ber om det höken har jag fel?

Rasmus
Forumräv
Inlägg: 522
Blev medlem: tor mar 02, 2006 14:47
Ort: Bjärnum

Inlägg av Rasmus » lör feb 24, 2007 22:17

Men ot kan också vara läsvärt!!

Fast å andra sidan så när ot är läsvärt brukar ju våra små hustomtar dela trådarna!!

Felet är väl att man är som en kvinna i övre medelåldern (det är absolut inget fel på kvinnor i övre medelåldern, min mamma är en sån) Man vill helt enkelt bara veta det som inte egentligen är intressant, det är därför ovannämda kategori människor köper Se och Hör!!!
Mvh Rasmus
Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!

Malle
Veteran
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons feb 01, 2006 20:49
Ort: Möckleryd - Tingsryd

Inlägg av Malle » sön feb 25, 2007 11:03

det är därför ovannämda kategori människor köper Se och Hör!!!
Ha :!: Du prenumererar säkert på den :!: :thefinger: Annars måste jag hålla med, när en tråd blivit rensad utan att jag hunnit läsa den :aargh: Och jag är ju i övre medelåldern och nyfiken, men kvinna???...hmmm...ja, kanske det också :lol:
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön feb 25, 2007 11:32

pajero skrev:Men ot kan också vara läsvärt!!
Ja viss kan det vara det. Ett skoj kort OTinlägg i tex en byggtråd är inget att bry sig om, men när det börjar bli 10-15 inlägg som inte har med varken tråden eller varandra att göra måste man rensa lite, och ska man vara ärlig så är ofta inte OTinläggen särskillt läsvärda i dom flesta fallen ;)

När det gäller Se o Hör har jag inga komentarer, det får ni gamla fisar som har koll på det ta hand om :thefinger: :rotfl:
I aim to misbehave

Skriv svar