General Error

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

cherokeex2
Veteran
Inlägg: 1514
Blev medlem: ons jan 14, 2009 20:54
Ort: Markaryd

General Error

Inlägg av cherokeex2 » lör apr 28, 2012 14:02

General Error
SQL ERROR [mysqli]
My SQL server has gone away [2006]
An SQL erreor occured while fetching this page. Please contact an administartor if this problem persits.

Detta får jag upp när jag klickar på varje tråd första gången men klickar jag en gång till så fungerar det normalt. Fick det när jag klickade på forumknappen på startsidan med, men då fick jag lura den och trycka på en av dom senaste trådarna som är i listan på startsidan.
Fick det när jag skulle skriva detta inlägget med.
Jeep cherokee 89a höjd 3" 31,10,5r15 BFG all terrain
Jeep cherokee 90a
Jeep grand cherokee 93a 4" höjning från Iron rock Offroad + RCX
Chevrolet silverado 2500 -94a 6" RCX höjning
Chevrolet C20 -82:a
Chevrolet suburban -97a

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: General Error

Inlägg av MrHawk » lör apr 28, 2012 18:44

cherokeex2 skrev:General Error
SQL ERROR [mysqli]
My SQL server has gone away [2006]
An SQL erreor occured while fetching this page. Please contact an administartor if this problem persits.

Detta får jag upp när jag klickar på varje tråd första gången men klickar jag en gång till så fungerar det normalt. Fick det när jag klickade på forumknappen på startsidan med, men då fick jag lura den och trycka på en av dom senaste trådarna som är i listan på startsidan.
Fick det när jag skulle skriva detta inlägget med.
Servern fick uppdateringar i fredags, verkar som nåt spökar lite för fick samma meddelande förut med. Men bara en gång. Skall kolla om det är så att jag kanske behöver uppdatera nån fil i forumet för den nya databasen.

Dyker det bara upp nån enstaka gång är det inget fel oftast utan bara en tillfällig överbelastning och klickar man igen skall det funka direkt. Får man däremot det flera ggr i rad är nåt knas.
I aim to misbehave

Skriv svar