En undran om lästa/olästa inlägg

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Hookan
Rutinerad
Inlägg: 282
Blev medlem: tis sep 16, 2008 19:39
Ort: skillingaryd

En undran om lästa/olästa inlägg

Inlägg av Hookan » mån maj 14, 2012 22:26

Längst ned under "Vilka är online" när man är inne på kategorier finns det ju en liten symbolförklaring till inläggen. Någon jag sett länge men inte funderat mer på är om det inte saknas två "inga" där. De flesta vet kanske vad symbolerna betyder utan att titta där, men det är lite konstig beskrivet just nu... tycker iallafall jag.



Såhär går det när man läst klart alla trådar... då sitter man och råstirrar allt annat som finns på sidan.
Jeep Grand Cherokee 95

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: En undran om lästa/olästa inlägg

Inlägg av MrHawk » tis maj 15, 2012 8:19

Hookan skrev:Längst ned under "Vilka är online" när man är inne på kategorier finns det ju en liten symbolförklaring till inläggen. Någon jag sett länge men inte funderat mer på är om det inte saknas två "inga" där. De flesta vet kanske vad symbolerna betyder utan att titta där, men det är lite konstig beskrivet just nu... tycker iallafall jag.



Såhär går det när man läst klart alla trådar... då sitter man och råstirrar allt annat som finns på sidan.
Haha :lol: Jo det stämmer nu när du säger det. Undrar om det forumets översättning till svenska som inte är rätt gjord eller om det är nåt med mitt omgjorda forumtema som gör att det inte står rätt.
I aim to misbehave

sj410
Rutinerad
Inlägg: 419
Blev medlem: fre maj 22, 2009 18:24
Ort: Bankeryd

Re: En undran om lästa/olästa inlägg

Inlägg av sj410 » tis maj 15, 2012 17:43

MrHawk skrev:
Hookan skrev:Längst ned under "Vilka är online" när man är inne på kategorier finns det ju en liten symbolförklaring till inläggen. Någon jag sett länge men inte funderat mer på är om det inte saknas två "inga" där. De flesta vet kanske vad symbolerna betyder utan att titta där, men det är lite konstig beskrivet just nu... tycker iallafall jag.



Såhär går det när man läst klart alla trådar... då sitter man och råstirrar allt annat som finns på sidan.
Haha :lol: Jo det stämmer nu när du säger det. Undrar om det forumets översättning till svenska som inte är rätt gjord eller om det är nåt med mitt omgjorda forumtema som gör att det inte står rätt.
Tror det är forumets översättning då det står lika galet på vårat klubbfora. :roll:

Skriv svar