Grusgrop sökes

Branta backar och grussprättande hör hemma här.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Mäki Offroad Racing
Användare
Inlägg: 55
Blev medlem: tor okt 12, 2006 16:36
Kontakt:

Inlägg av Mäki Offroad Racing » mån dec 10, 2007 12:30

Har vi några offroaders i Nyköping? Jag har via Eniro hittat ett grustag som jag skulle vilja titta närmare på. Om det finns nån som bor eller jobbar i närheten och kan åka och ta några bilder så vore jag extremt tacksam. Så slipper jag fara runt som en dåre :D . Visar det sig att det är värt att titta närmare så åker jag naturligtvis dit och kollar men det vore rätt skönt att få hjälp med grovgallringen. Jag tror att grustaget heter Swerock - Larslund och ligger längs väg 52 mot Stigtomta. Skicka bilder till maki(a)makioffroadracing.se

//Mäki

Mäki Offroad Racing
Användare
Inlägg: 55
Blev medlem: tor okt 12, 2006 16:36
Kontakt:

Inlägg av Mäki Offroad Racing » tor jan 10, 2008 10:16

God fortsättning offroadvänner,
Jag har fått in ett tips på en stor grop utanför Karlstad som kallas Hynboholm i hojkretsar. Tydligen LBC Värmland som är markägare. Har vi nån offroader som har lite info om gropen och eventuellt markägaren? Nån som känner nån som jobbar där eller nåt sånt. Alla ingångar är värda att undersöka för att bredda den häftigaste Offroad sporten som finns :-)
I rallysportens Mecka borde det finnas underlag för en storpublik ifall man skulle kunna få till en tävling där....

//Mäki

Skriv svar