När jag hade bytt den så var det torrt under bilen en vecka innan kylaren började läcka...

Efter ett par månader tröttnade jag på att fylla kylarvätska så jag tog ur den och lämnade in den för reparation för 1000 kr. Alla som har bytt en kylare på dessa bilar vet hur grisigt, äckligt, kladdigt, tungt och trångt det är. hur mycket man skrapar sönder händerna för att man inte har några handskar och hur förbannad man blir.
En vecka senare läcker den lagade kylaren....

En vecka går... ny pöl under bilen... konstaterar efter ett tag att det är frostpluggarna som läcker.

I med 23 L kylarvätska, 1 vecka går... torrt under bilen! en vecka till går! och så idag.. ny pöl...

Då till ämnet! jag får höra följande fras rätt ofta, då jag förklarar att chassiet på min bil kommer från en -91 GMC Suburban, "GMC betyder att den är byggd i Kanada och den enda skillnaden är att det sitter ett större värmepaket i den" bullshit säger jag nu, det är EXAKT samma värmepaket, i vilket fall enligt Summit och Rock auto, finns det någon sanning alls i detta? jag har hela tiden varit övertygad om att det är samma rednecks som har skruvat ihop dessa bilar oavsett vad det står i grillen. det är ENDAST dekalerna som skiljer!