Långtids projekt (nytt chassie på G )
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Användare
-
- Användare
www.rccrawler.comAndreoffroad skrev:vet du en bra sida med rc 4x4
www.scale4x4rc.org
båda är amerikanska.
*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck *SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden
-
- Användare
Nu har det hänt lite i garaget.
Några "rör" till sen är det dags att börja tillverka karossdelar
Måste svetsa dit muttrar som man kan sätta karossdelarna med innan bara.
Några "rör" till sen är det dags att börja tillverka karossdelar
Måste svetsa dit muttrar som man kan sätta karossdelarna med innan bara.
går sakta framåt.
Har svetsat dit m4 muttrar överallt i chassiet så jag har nått att fästa karossdelarna i.
Har gjort karossidorna och "grillen" klar. Det som återstår är skärmar fram, motorhuv och bakpartiet.
Har beställt fartreglage och motor oxå. Det var novak goat 3s med 21.5 borstlös motor
Blev även en 1/8 fungerande winch oxå
Har svetsat dit m4 muttrar överallt i chassiet så jag har nått att fästa karossdelarna i.
Har gjort karossidorna och "grillen" klar. Det som återstår är skärmar fram, motorhuv och bakpartiet.
Har beställt fartreglage och motor oxå. Det var novak goat 3s med 21.5 borstlös motor
Blev även en 1/8 fungerande winch oxå
Har kommit en bit på vägen med kaross plåtarna.
Det som fattas nu är att tillverka en motorhuv samt ett täcklock bak. sen är det lite småpillande innan alla kaross delar är klara.
Fram och bak har jag rätt stora utrymmen att gömma fratreglage, batteri och annan diverse elektronik.
lite bilder:
Så fort winchen kommer på posten kommer det tillverkas ett kombinerat winchfäste/stinger i fram.
Kommer även en traxxas TQ3 2.4ghz sändare samt mottagare och 4 st revo drivaxlar på posten.
Så nu har jag alla de "stora" delarna för att kunna få den körbar
Det som fattas nu är att tillverka en motorhuv samt ett täcklock bak. sen är det lite småpillande innan alla kaross delar är klara.
Fram och bak har jag rätt stora utrymmen att gömma fratreglage, batteri och annan diverse elektronik.
lite bilder:
Så fort winchen kommer på posten kommer det tillverkas ett kombinerat winchfäste/stinger i fram.
Kommer även en traxxas TQ3 2.4ghz sändare samt mottagare och 4 st revo drivaxlar på posten.
Så nu har jag alla de "stora" delarna för att kunna få den körbar
Ser ut som en jeep, fast mindre.
Vore kul om du ställde den på vågen när den är färdig.
Vore kul om du ställde den på vågen när den är färdig.
http://www.radaplat.se" onclick="window.open(this.href);return false;